Handelsbetingelser:

Betaling:
Plastshoppen.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
Plastshoppen.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering:
Plastshoppen.dk leverer på alle hverdage, vi bestræber os på at afsende alle ordre indgået inden kl. 14.00, samme dag.
Vi sender med Gls eller danske fragtmænd, alt efter størrelse på pakken. Vi har som udgangspunkt 1-5 dages levering, men da vi ikke kan styre det selv kan vi ikke garantere at pakken kommer allerede næste dag.

Gebyr for ordrer under 500 kr.
Ved ordre under 500 kr. vil der blive pålagt et gebyr på 250 kr. Det vil fremstå som "Gebyr for ordre under 500 kr" på betalingssiden.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Plastshoppen.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering:
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
VINK Plast ApS
Kristrup engvej 9
8960 Randers SØ
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion:
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret:
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Hvis du bestiller vare på specialmål bortfalder fortrydelsesretten.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på plastshoppen@vink.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Prisfejl/Trykfejl/Udsolgte varer:

Skulle der ske det uheldige, at en vare er udsolgt, eller prisen er fejlbehæftet, vil vi hurtigst muligt kontakte dig med forslag til en løsning. Oplysninger og priser er underlagt forbehold for både skriftlige og elektroniske tryk- og tastefejl, eventuelle unøjagtigheder i de angivne specifikationer, leverandørernes prisforhøjelser samt ændringer i den endelige salgsaftale. Er prisfejlen så stor, at du vidste eller burde vide, at det var en fejl, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt, og vi kan annullere ordren.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: plastshoppen@vink.dk